ŚWIĘTA, ŚWIĘTA. IDĄ ŚWIĘTA!

12/21/2014 04:05:00 PM

Zawsze kiedy jestem w domu bierze mnie na pisane i jakoś tak się łudzę, że ktoś mnie czyta ;). Wtedy sobie mówię, że będę pisać więcej postów. W końcu się uda!


Święta idą. W tym roku przygotowuję się do nich bardziej mentalnie, niż skupiam się na ozdobach. Mimo wszystko przeglądam newsy na pinterescie. To już uzależnienie w moim przypadku.Wczoraj piekłam pierniczki, żeby poczuć w kuchni święta, bo jeszcze ich nie czuję. Deszcz za oknem, ok + 10 stopni na podwórku. Jak to jest, że zawsze się łudzę iż zobaczę w Wigilię śnieg za oknem. Może w tym roku się uda. Wracając do zapachu świąt. Pierniczki których przepis wynalazłam na internecie to chyba najlepszy przepis, który piekłam w życiu. Polecam wszystkim przepis na pierniczki alpejskie. Prosty i łatwy. Nie muszą leżeć i zalegać w puszce żeby zmiękły i tak ładnie wyglądają :). Po upieczeniu są dość ciemnie. Najlepsze właśnie z czekoladą :).




A tu znalazłam parę propozycji na ozdoby choinkowe:
Bombki korzenne
Papierowe bombki
Bombki ombre
Bombki materiałowe
Bombki ze spinaczy+ inne

Najbardziej podoba mi się  pozycja nr 5. A Wam? Decydujecie się na coroczne ozdabianie drzewka wigilijnego czy robicie bombki/ozdóbki samodzielnie??

Życzę miłych przygotowań do Świąt Bożego narodzenia.

0 Komentarze