RAMKI NA POCZTÓWKI

2/21/2015 09:18:00 PM



POTRZEBUJEMY:

1. Blejtramy lub drewnianej ramki
2. Kolorowej bejcy 
3. Drewnianych spinaczy
4. Gwoździ
5. Sznurka
6. Młotka
7. Pocztówek itp. 

Wszystkie czynności są dość proste. Blejtramy trzeba nieco przygotować do bejcowania i usunąć z nich płótno. Dopasować dobrą bejcę, pomalować, przynajmniej kilka razy. To samo ze spinaczami, trochę z nimi zabawy. Potem tylko wbijamy gwoździe i gotowe. Jeżeli nie masz pomysłu na pustą ścianę w swoim mieszkaniu/pokoju, to jest to dobry sposób na zakomponowanie. Daje możliwość szybkiej wymiany wystawki w środku. Jeśli coś się znudzi, można bez problemu zmienić galerię. Ja na mojej ściance pozawieszałam pocztówki, które kiedyś dostałam z www.posctrossing.com, a niektóre po prostu są puste, Może być to ściana na inspiracje, zdjęcia, wydruki, może nawet notatki (tutaj trzeba by było ją trochę udoskonalić). Na żywo wygląda efektywnie i samo patrzenie dodaje mi energii.
Polecam na puste ściany ;)




0 Komentarze